Helpen

Nu heeft u dus kennis gemaakt met onze stichting die zich voornamelijk bezig houdt met het helpen van zieke konijnen. Zieke konijnen opvangen brengt veel kosten met zich mee. Buiten de onkosten voor hun medische zorg zijn er ook nog de vaste lasten zoals hooi, brokjes, zaagsel,  groente, celstofmatjes, wasmiddel enz..

Hulp hierbij wordt enorm gewaardeerd. Hoe kunt u ons helpen.

Financiële steun: U kunt ons helpen door een donatie te doen op Rekening: IBAN: NL79 RABO 0321 5726 45  t.n.v Stichting L.T.C opvangkonijnen te Vledder.  Elke bijdrage klein of groot is enorm welkom!

Materiaal/benodigdhedenDoor spulletjes te doneren die bruikbaar zijn zoals: Medicatie ( bv overgebleven, restant)  celstofmatjes,houtkorrel bodembedekking,  voer bv science selective , gezonde snacks, speelgoed, tunnels.. enz enz