Abri voor Dieren

Gepubliceerd op 11 april 2024 om 12:41

We willen heel graag de ruimte buiten voor de stabiele konijnen uitbreiden met een mooie ren van  2 x 2 meter met dichte dak zodat ze ook lekker droog zitten. We hebben een donatie aangevraagd bij Abri voor dieren en we kregen een geweldig mooi bericht terug dat zij ons deze donatie toekennen.

We hebben de ren besteld en als het goed is wordt hij begin mei geplaatst, we houden jullie natuurlijk op de hoogte.

We zijn Abri voor Dieren heel dankbaar dat ze ons hierbij helpen, dankzij hun steun kunnen we meer konijnen opvangen die onze hulp nodig hebben.

Abri voor dieren geeft ondersteuning door middel van financiële donaties Stichting Abri voor Dieren ondersteunt organisaties, instellingen en stichtingen die tot doel hebben dieren een ‘dierwaardig’ bestaan te  geven. Dit doen wij door het verstrekken van een financiële bijdrage in de vorm van een donatie.

Er zijn geen reacties geplaatst.