Opvangen kost geld

Gepubliceerd op 11 juli 2019 om 12:04

(Zieke) konijnen opvangen kost geld... veel geld. Ons potje is helaas niet onuitputtelijk en de bodem is in zicht... Onze lieve vriendin Aurora wonende in Spanje heeft voor ons prachtige klokken gemaakt.

De foto's van de konijnen zijn gemaakt door Aniek Overwijk van Stichting opvang Konijnenparadijs, dit waren konijnen die eens daar in de opvang zaten. ( laatste afbeelding dus niet ðŸ˜‚ )

De klokken zijn uniek, exclusief voor de opvang gemaakt en er is maar een beperkte oplage.. op is op!!
Met de aankoop van zo een prachtige klok heb je dus niet alleen een prachtig item in huis maar help je ook de konijnen van LTC en Konijnenparadijs.

De klokken zijn gemaakt van acryl plexiglas en hebben een diameter van 25 cm. De prijs is slechts 25 euro dit is incl verzenden!!

Wil je een klok bestellen dan laat het ons weten via dit bericht, een pb op facebook of stuur een mail naar info@ltc-opvangkonijnen.nl

ALLE KLOKKEN ZIJN UITVERKOCHT

Marianne
4 jaar geleden

Ik bestel graag klok nummer 7.